Advertisement

Wiadomości

  • Ostatni kwartał 2011 roku przyniósł Hellenie obiecujące wyniki w kategorii napojów niegazowanych. Marka dzięki 9,3% wzrostowi sprzedaży odnotowuje wzrost udziałów wartościowych do poziomu 7% i zajmuje już 3 miejsce w segmencie napojów PET.* Czytaj więcej »

  • Globalizacja handlu detalicznego

    Czwartek, 19 kwietnia 2012

    Polska po raz pierwszy znalazła się w czołowej dwudziestce krajów najbardziej atrakcyjnych dla światowych sieci detalicznych, według tegorocznej edycji raportu “Globalizacja handlu detalicznego” opublikowanego właśnie przez CBRE, firmę doradczą w sektorze nieruchomości. Czytaj więcej »

  • Otwarcie 20 dodatkowych sklepów Intermarché i Bricomarché o łącznej wartości 183 mln zł to plany inwestycyjne Grupy Muszkieterów w województwie warmińsko-mazurskim na lata 2013-2016. W nowych supermarketach zatrudnienie znajdzie ponad 600 osób. Czytaj więcej »

  • Z bankami za pan brat? Niekoniecznie!

    Środa, 18 kwietnia 2012

    Niemal 40 proc. Polaków nie korzysta z usług banków. Są to, wbrew obiegowym opiniom, często osoby młode, mieszkające w dużych miastach, z wykształceniem co najmniej średnim, aktywne zawodowo, korzystające z Internetu. Czytaj więcej »

  • Jutrzenka Colian, należąca do grupy kapitałowej Colian S.A., zajęła drugie miejsce w rankingu Filary Polskiej Gospodarki w województwie wielkopolskim. Czytaj więcej »

  • Lidl laureatem rankingu Superbrands 2012

    Środa, 18 kwietnia 2012

    Firma Lidl Polska dołączyła do grona najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku wyłonionych w ramach 6 edycji projektu Superbrands w Polsce. Nagroda przyznawana jest markom, które odznaczają się wyjątkowo silną pozycją w swojej branży. Czytaj więcej »

  • Wojtek Szczęsny, reprezentant Polski i gracz Arsenalu Londyn, został nową twarzą marki Pepsi. Bramkarz dołączył do Drużyny Marzeń Pepsi i znalazł się w gronie największych gwiazd światowego futbolu takich jak Lionel Messi, Fernando Torres, czy Frank Lampard. Umowa przewiduje pełen zakres wykorzystania wizerunku zawodnika do celów promocyjno - reklamowych marki. Czytaj więcej »

  • Niewykorzystany potencjał szkła

    Wtorek, 17 kwietnia 2012

    Według firmy O-I, producenta opakowań szklanych, najnowsze dane stowarzyszenia FEVE (Europejskiej Federacji Producentów Opakowań Szklanych) wskazują na wciąż niewykorzystany potencjał w zakresie ochrony środowiska. Sytuację poprawiłoby zwiększenie stopnia przetwórstwa wtórnego szkła na kontynencie. Czytaj więcej »

  • Tor-Kar-Sson – firma budująca m.in. infrastrukturę szynową odcinków warszawskiego metra wdrożyła system ERP Navireo firmy InsERT. Jest to już 130. wdrożenie tego polskiego systemu ERP na krajowym rynku. Czytaj więcej »

  • Kolejny SPAR na Podkarpaciu

    Wtorek, 17 kwietnia 2012

    Kolejny sklep sieci SPAR został uruchomiony w Pustkowie w województwie podkarpackim. Uroczyste otwarcie placówki połączone z przygotowanymi dla klientów atrakcjami miało miejsce 14 kwietnia. Czytaj więcej »

  • Mocno drożeją paliwa, energia oraz żywność

    Poniedziałek, 16 kwietnia 2012

    Opublikowany przez GUS komunikat o zmianach cen (inflacji) w marcu br. może niepokoić zarówno przedsiębiorców jak i gospodarstwa domowe. Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2012 r. wzrosły o 0,5 pp w porównaniu do poprzedniego miesiąca, natomiast w ujęciu rocznym inflacja wyniosła 3,9% – podał GUS. W lutym było to 4,3%. Czytaj więcej »

  • Oceanic - Partner Polskiej Ekologii

    Piątek, 13 kwietnia 2012

    Firma Oceanic, producent naturalnych kosmetyków AA ECO i AA Sensitive Nature SPA, jako pierwsza firma z branży kosmetycznej została nagrodzona tytułem Partner Polskiej Ekologii. Czytaj więcej »

  • 12 kwietnia 2012 roku, sieć Real rozpoczęła nową kampanię, której hasłem przewodnim jest: „Real: wielki wybór, niskie ceny”. W reklamach ofertę sklepów prezentują pracownicy, zapraszając wszystkich sąsiadów na zakupy. Akcja ma podkreślać pozytywne relacje międzyludzkie - bliskość, otwartość i przynależność do wspólnej społeczności lokalnej - jako cechy bliskie... Czytaj więcej »

  • Sukces rynkowy marki „E”

    Środa, 11 kwietnia 2012

    Marka „E” jest obecna na rynku od ponad 40 lat. To właśnie E wprowadziło na rynek pierwszy proszek enzymatyczny - E jak enzymatyczny. Marka E stała się swoistą ikoną, która towarzyszy polskim gospodyniom domowym w wykonywaniu ich codziennych obowiązków i sprawia, że nawet tak rutynowa czynność jak pranie staje się przyjemnością. Czytaj więcej »

  • Jeden z najsłynniejszych burbonów na świecie - Four Roses, który obecny jest w Polsce od grudnia 2011 - sukcesywnie poszerza ofertę o edycje limitowane Czytaj więcej »

  • Mocny wzrost eksportu polskich alkoholi

    Środa, 11 kwietnia 2012

    Do 53,5 mln l alkoholu zwiększył się polski eksport napojów spirytusowych w 2011 roku. Oznacza to wzrost o 6% w porównaniu z 2010 r., kiedy to polscy producenci sprzedali za granicę 50,3 mln l. Wódka, stanowiąca trzy czwarte polskiego eksportu alkoholi mocnych, również zanotowała wzrost na tym polu - o 7%. W 2011 r. z Polski wyjechało na sprzedaż 40,3 mln l wódki, podczas gdy rok... Czytaj więcej »

  • Nowa usługa w terminalach Kolportera

    Środa, 11 kwietnia 2012

    Departament Usług Elektronicznych Kolportera S.A., wspólnie z firmą GSP z Łodzi, wprowadza nową usługę – program lojalnościowy pn. „Milowe Zakupy Plus”. Będzie go można realizować w sieciach handlowych i pojedynczych sklepach za pośrednictwem terminali uniwersalnych dostarczanych przez Kolportera. Czytaj więcej »

  • Polacy wciąż spożywają za dużo soli

    Wtorek, 10 kwietnia 2012

    Wyniki analiz przeprowadzonych na Wydziale Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w 2012 roku dowodzą, że pomimo zmniejszenia spożycia soli dodanej o 18,4% w gospodarstwach domowych ogółem, Polacy wciąż spożywają codziennie za dużo soli. Czytaj więcej »

  • Świąteczny Apel ODIDO

    Wtorek, 03 kwietnia 2012

    Sieć ODIDO zrzeszająca ponad 900 właścicieli sklepów na terenie całej Polski, wspiera kampanię społeczną „Tu mieszkam, tu kupuję” i apeluje o robienie wielkanocnych zakupów w lokalnych sklepach. Czytaj więcej »

  • Wielkanocne przysmaki w Centrum Janki

    Wtorek, 03 kwietnia 2012

    W Centrum Janki, tuż przed Świętami Wielkiej Nocy, odbędzie się trzydniowy jarmark produktów regionalnych. Znajdziemy na nim tradycyjne, smaczne i naturalne kiełbasy, sery, pieczywo oraz ciasta, a więc to co zazwyczaj wkładamy do wielkanocnej święconki. Czytaj więcej »

  • Już od 5 lat Pasaż Grunwaldzki jest jednym z najchętniej odwiedzanych miejsc na handlowej oraz rozrywkowej mapie Wrocławia. Świętowanie okrągłych urodzin potrwa cały miesiąc. Czytaj więcej »

  • Otwarcie sezonu grillowego 2012

    Poniedziałek, 02 kwietnia 2012

    Z okazji 60-lecia istnienia marki Weber-Stephen, Otwarcie Sezonu Grillowego 2012 w Polsce miało wyjątkową oprawę. 31 marca i 1 kwietnia w Centrach Ogrodniczych w całej Polsce odbyły się prezentacje nowej kolekcji grilli Weber oraz rodzinne pikniki. Czytaj więcej »

  • 2 kwietnia w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi odbyła się konferencja prasowa Tadeusza Nalewajka, podsekretarza stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Lucjana Zwolaka, zastępcy prezesa Agencji Rynku Rolnego oraz Jerzego Wierzbickiego, prezesa Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego z udziałem przedstawicieli mediów oraz innych przedstawicieli resortu rolnictwa,... Czytaj więcej »

  • Tyskie zaprasza Polaków na 5 Stadion!

    Poniedziałek, 02 kwietnia 2012

    Tyskie ruszyło z największą w historii marki kampanią wspierającą sprzedaż, podczas której Zbigniew Boniek, Luis Figo, Marco van Basten oraz Tyskie zapraszają wszystkich Polaków do wspólnego kibicowania na 5 Stadionie. Czytaj więcej »

  • Optymizm konsumentów poszedł w górę

    Poniedziałek, 02 kwietnia 2012

    Przyszła wiosna, a z nią poprawa nastrojów Polaków. Obserwowany od listopada 2011 roku spadek nastrojów konsumenckich Polaków został, przynajmniej chwilowo, przełamany. Jeszcze w lutym mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów obniżał się, osiągając poziom 73,3 pkt. Obecny Wskaźnik Optymizmu jest na poziomie 77 punktów i jest to jego najwyższy poziom od listopada... Czytaj więcej »

  • Od pierwszego kwietnia nie założymy już lokaty, która pozwala uniknąć podatku od zysków kapitałowych. Wszystko za sprawą zmian w prawie podatkowym. Do końca marca obowiązywały przepisy, zgodnie z którymi podstawa opodatkowania poniżej 50 groszy była zaokrąglana do pełnego złotego w dół, a przy tej kwocie oraz wyższej w górę. Podobna zasada dotyczyła samego podatku. Czytaj więcej »

  • Przy produktach na stronie FRoSTA.pl umieszczono przyciski „Dodaj do listy zakupów”, które jednym kliknięciem przenoszą produkt wraz z opisem i zdjęciem na listę zakupów w systemie Listonic. Czytaj więcej »

  • 26 marca 2012 roku zakończyła się modernizacja hipermarketu w CH Targówek. Jest to drugi po Arkadii obiekt, który został opracowany według nowej koncepcji organizacji sklepów wielkopowierzchniowych. Nowoczesna, estetyczna organizacja działów, czytelna komunikacja cen i łatwość w odnajdywaniu asortymentu to główne elementy wprowadzonych zmian. Czytaj więcej »

  • Startuje serwis wielkanocny

    Piątek, 30 marca 2012

    TESCO prowadzi serwis wielkanocny w portalu Onet.pl. Za kreację, strategię oraz zakup mediów odpowiada Codemedia SA. Czytaj więcej »

  • POHiD we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności, od 15 marca 2012 r. bierze udział w kampanii informacyjnej „Nie marnuj jedzenia. Myśl ekologicznie”, która potrwa do końca kwietnia 2012 r. Celem kampanii jest przekazanie opinii publicznej, biznesowi i instytucjom władzy publicznej wiedzy o skali, skutkach i kosztach marnowania żywności oraz o sposobach ograniczenia... Czytaj więcej »

więcej artykułów